- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
mě je teda uplně šumák jestli v číně žerou malý děti a vyráběj radioaktivní mobily. Mě zajímá co se děje s mejma daněma. Jestli se postaví víc silnic dobrý! Jestli budou v obvyklý čínský kvalitě, tak to bude asi tak 3x lepší než to co tu předváděj zajetý firmy teď.
Čína musí být ozbrojena. Raději studujte historii a pište o tom, co by se dělo, kdyby ozbrojena nebyla nebo kdyby jste tam zavedl "demokracii". Jste student žurnalistiky, ale názory máte jako desetileté děcko.
a male doporuceni - navstiv Cinu nez zacnes placat nesmysly silnice ze bys mohl jen zavidet..a ostatni kvalita ? nejak ti nedoslo ze mimo suntu vyrabeji i to nejnej...ovsem uz za jinou cenu nez sunt. Evropa dokaze uz jen sunt za nejnej cenu.Ale agituj, cist se to sice neda ale neplacas ty blbosti tam kde bys za ne mohl dostat napohlavkovano
myslite ty silnice na kterych je zacpa treba 14 dnu v kuse?
to uz jste soudruzi tu prilezitost propasli
Pane Štěpáne "naše" dálnice ale nestaví čeští dělníci a většinou ani české firmy. Co se týče kvality to raději nechám bez komentáře... Nevím, jestli jste řidič, ale pokud ano, projeďte se někdy, nebudete stačit koukat. Mimoto jsou náklady přímo astronomické, což je zcela zásadní věc. A není to jen o plýtvání prostředky - představte si, že postavíte za stejné peníze dvojnásobek, tedy zkrátíte dostavbu úseku na polovinu (velice zjednodušeně řečeno, ale jde mi o podstatu), takže napojíte na dálniční síť regiony, které dnes marně na připojení čekají a je to pro ně strategická záležitost co do rozvoje.
Shrnuto - je pro mne lepší, když přijde o práci pár stovek českých stavbařů (a nebojte nepřijde, oni je jen někam přesunou) a naopak několik tisíc lidí si práci v důsledku rozvoje takového regionu najde.
A celej článek autor napsal na klávesnici vyrobené v *komunistické Číně.
Jeden kilometr stál okolo miliardy korun. Je v provozu něco přes rok a přesto všechno je už podruhé v opravě. Nějak se nám vlní. Dodavatel se vymlouvá na podloží, které zvodnilo a zvětšilo objem. Pro mě jako motoristu je důležitý výsledek. Po dálnici se jezdí sedmdesátkou až do jara, kdy ji půjde opravit. Obávám se, že horší kvalitu práce snad už ani ti číňani odvést nemohou. A pokud v Polsku jsou levnější o 40% než poláci, tak u nás budou levnější možná o šedesát procent. A kvalita horší určitě nebude, protože horší dálnice než ta ostravská, se snad už postavit nedá.
Myslíte si, že dělníci z Číny by dokázali stavět silnice a dálnice v horší kvalitě, než jsou ty šunty co už se tu staví?
Abychom nebyli příjemně překvapeni, že nová dálnice se po první zimně nemusí záplatovat.
a že si nejsem jista kvalitou. I když staví nyní dálnice české firmy? Strabag a Skanska asi české nejsou co?
A že by byly současné dálnice -třeba poměrně nová Hradecká- kvalitní, se mi nezdá.
A upřímně, že čína nemá režim stejného typu jako my je mi jedno, vlastně je mi to spíš sympatické.
Nemyslím, že by naše dálnice stavěli čínskí komouši. Spíš čínský triády.