Diskuse

VIDEO: Sex se psem!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lost

13. 6. 2010 2:41
škoda, já se těšil

na sex se psem, ještě jsem nic takováho neviděl :-P

0 0
možnosti

permanent

13. 6. 2010 0:21
Přiznám se,

že jsem otevřela článek díky titulku, protože jsem nevěřila vlastním očím, že by toto nechutný video mohlo bejt opravdu na iDNES !!! A dávám karmu. Já to zkoušela taky, přilákat čtenáře, ale na slovo "Paroubek" a taky to fungovalo. Chcete-li, koukněte: .........http://odarcenkova.blog.idnes.cz/c/121796/Diky-Vam-pane-Paroubku-mame-vyprano-vytreno-a-saze-na-strope.html ............Ludmila Odarčenková R^R^R^;-)

0 0
možnosti

P.J.

12. 6. 2010 22:33
Taky jsem velmi nešťastný z úrovně Idnes.cz,

která je čím dál bulvárnější. Ale problém internetu  je právě v tom, že nabízí takřka neomezené množství dat. Televize má určitým způsobem strukturované vysílání a proto si člověk může jenom vybrat program. Ale internet svojí obsáhlostí přímo nutí k tomu, aby člověka článek nebo stránka na první pohled zaujaly a on nešel někam jinam.

0 0
možnosti

b.aran

12. 6. 2010 11:27
Puvodne jsem to nechtela cist....

.... az kdyz se clanek objevil mezi temi, ktere zaujali, precetla jsem a nelituji. Mate uplnou pravdu. Bohuzel na tuto skutecnost doplaceji jednojazycni ctenari, kteri si pak utvari nazor na zaklade polopravd a nekdy bohuzel i lzi. V dnesnim medialnim svete plati dvojnasob: kolik reci znas, tolikrat jsi clovekem

0 0
možnosti

Petr Štěpán

12. 6. 2010 12:42
Re: Puvodne jsem to nechtela cist....

Pěkně řečeno. Děkuji.

0 0
možnosti

oId fashioned Vince III..

12. 6. 2010 7:58
zahraniční zpravodajské servery zaměstnávají

profesionály, tento zdejší nemá krom Mlejnkový ani jednoho. Trochu vyčnívá tlupa cenzorů...

0 0
možnosti

Petr Štěpán

12. 6. 2010 12:45
Re: zahraniční zpravodajské servery zaměstnávají

Tak samozřejmě, že v zahraničí je větší trh, v Británii to poznáte v každé trafice, kde jsou desítky titulů a každý je tlustší, než všechny naše deníky dohromady.

Můžou si dovolit platit lépe. Přesto se nedomnívám, že by u nás nebyli kvalitní novináři. Obávám se, že trh (nebo spíš "tržní" přístup majitele listu - který není český, ale ve valné většině zahraniční) nutí novináře oddávat se zbytečným zprávám a nestarat se o dlouhé komentáře a analýzy. To najdeme hlavně v týdenících (Respekt, který má často velice dlouhé články - což je moc fajn, zvláště do vlaku). Ale v zahraničí to je běžné i v denících (mám dojem, že Švýcarsko není o moc větší, a přesto má lepší žurnalistiku).

0 0
možnosti

prdly

12. 6. 2010 7:57
Tak se taky priznavam :-)

Taky jsem byl zvedavy co vsechno je dnes mozne na tom internetu k videni :-)Sice jsem moc neveril, ze by tam bylo neco k obsahu nadpisu, ale klikl jsem a ... docetl. Nadpis je bohuzel obal a obal, jak znamo, prodava :-( Priznavam, ze i ja obcas kliknu na do oci bijici a urazlivy nadpis v Super.cz, abych letmym pohledem zjistil, ze v clanku se vlastne pise o necem jinem (tak jako na tomto blogu). Nejsem uvedomely ctenar tech "nejserioznejsich" zpravodajskych titulu jako ctenarka pode mnou, vim, ze bych na ty clanky nemel klikat (kdyz je vlastne ani nectu), ale nekdy clovek proste podlehne. Ale jeste horsi mi pripada reklama na tyto superbulvarni lzive clanky v televizi.

0 0
možnosti

Petr Štěpán

12. 6. 2010 12:37
Re: Tak se taky priznavam :-)

Cožpak Super.cz, taky si někdy rád kliknu. Ale tam člověk ví, do čeho jde. Je to jako když si koupíte Blesk (osobně jsem si ho nikdy nekoupil, ale párkrát v životě četl). Taky nebudete čekat, že vše bude pravda.

Kdežto někde na Aktuálně, nebo tady na iDnesu... tam už to trochu zabolí.

0 0
možnosti

jarmach62

12. 6. 2010 7:34
Chytla jsem se

Přiznávám, chytla jsem se. ;-D Ačkoli jinak, jako drtivá většina populace, čtu jenom Týden, Reflex a Respekt a v televizi se dívám jen na zpravodajství a dokumenty. Vážně, nelžu.;-D Na váš titulek jsem klikla ze zcela studijních důvodů, protože mne zajímalo, jaké typy lidí a s jakými rasami psů obcují.8-o

Ne, vážně, titulek holt prodává a čím je peprnější, tím větší šance. Takže první dušička je tady. :-)

0 0
možnosti